Бүгін, 4 сәуірде педагог-психолог темперамент түрін анықтауға, сондай-ақ Бірыңғай Ұлттық Тестілеуге психологиялық дайындық деңгейін бағалауға бағытталған оқушыларға диагностикалық тексеру жүргізді . Жұмыс барысында білім алушылардың жеке жауап беру ерекшеліктері мен бейімделу қабілеттерін анықтауға мүмкіндік беретін психологиялық әдістемелер қолданылды. Диагностиканың мақсаты Өзін-өзі түсіну деңгейін арттыру , сондай-ақ емтихан стрессімен байланысты психологиялық қиындықтарды уақтылы анықтау болды. — «Тайынша ауданының білім бөлімі» КММ «Тайынша қаласының № 4 орта мектебі» КММ

Бүгін, 4 сәуірде педагог-психолог темперамент түрін анықтауға, сондай-ақ Бірыңғай Ұлттық Тестілеуге психологиялық дайындық деңгейін бағалауға бағытталған оқушыларға диагностикалық тексеру жүргізді . Жұмыс барысында білім алушылардың жеке жауап беру ерекшеліктері мен бейімделу қабілеттерін анықтауға мүмкіндік беретін психологиялық әдістемелер қолданылды. Диагностиканың мақсаты Өзін-өзі түсіну деңгейін арттыру , сондай-ақ емтихан стрессімен байланысты психологиялық қиындықтарды уақтылы анықтау болды.

Бүгін, 4 сәуірде педагог-психолог темперамент түрін анықтауға, сондай-ақ Бірыңғай Ұлттық Тестілеуге психологиялық дайындық деңгейін бағалауға бағытталған оқушыларға диагностикалық тексеру жүргізді . Жұмыс барысында білім алушылардың жеке жауап беру ерекшеліктері мен бейімделу қабілеттерін анықтауға мүмкіндік беретін психологиялық әдістемелер қолданылды. Диагностиканың мақсаты Өзін-өзі түсіну деңгейін арттыру , сондай-ақ емтихан стрессімен байланысты психологиялық қиындықтарды уақтылы анықтау болды.

#психологическая_служба #біртұтас_тәрбие #психическое_здоровье

Достармен бөлісу
«Тайынша ауданының білім бөлімі» КММ «Тайынша қаласының № 4 орта мектебі» КММ