
Педагог-психолог зорлық-зомбылықтың алдын алуға және қатысушыларда қауіпсіз мінез-құлық үлгілерін қалыптастыруға бағытталған сабақ өткізді. Жұмыс барысында «Зорлық-зомбылық» және «Зорлық-зомбылықсыз өзара іс-қимыл» ұғымдары қарастырылып, зорлық-зомбылық түрлері мен олардың салдары талқыланды. Қатысушылар өзін-өзі реттеу дағдыларын, қауіпті жағдайларды тану және көмек сұрау дағдыларын дамытатын жаттығулар жасады. Позитивті өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға, эмпатия мен сындарлы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылды. Сабақ қауіпсіздік сезімін нығайтуға, білім алушылардың сана-сезімін арттыруға және құрметпен және бейбіт өзара іс-қимылға деген көзқарасын дамытуға ықпал етті
