Педагог-психолог оқу іс-әрекетіне және кәсіби өзін-өзі анықтауға әсер ететін жеке когнитивтік ерекшеліктерді анықтау мақсатында 9, 11 сынып оқушылары арасында ойлау типтеріне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізді. Талдау нәтижелері бойынша сыныпта ойлау түрлерінің таралуы туралы мәліметтер алынды, оқушылардың күшті және дамымаған жақтары анықталды, білім беру процесінде сараланған тәсілдің қажеттілігі туралы қорытындылар жасалды. Алынған нәтижелерді сынып жетекшісі мен пән мұғалімдері оқыту әдістерін бейімдеу үшін, сондай-ақ кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу және жоғары сынып оқушыларын жеке сүйемелдеу кезінде пайдалана алады.
Басқа ақпарат